Pirkinių krepšelis:
Grąžinamos prekės turi būti pristatytos grąžinančiosios šalies sąskaita nurodytu adresu:
Ant pakuočių neklijuojame grąžinimo etikečių. Gaminius mums turite siųsti atgal savo sąskaita.
Administravimo skydelyje deklaruodami prekės grąžinimą, kartu patikrinsite, ar norimą grąžinti prekę galima grąžinti.
Jei prekes mums siunčiate jūs, pirmiausia deklaruokite grąžinimą "Matterhorn" didmeninės prekybos tinklo klientų skydelyje ir tada atsispausdinkite grąžintų produktų ataskaitą. Taip galėsite greitai identifikuoti prekes.
Apmokėtus ir išsiųstus užsakymus laikome parduotomis prekėmis. Todėl, kai klientas dėl kokių nors priežasčių neatsiėmė siuntos ir ji buvo grąžinta "Matterhorn", tokį užsakymą galime automatiškai traktuoti kaip prekių grąžinimą ir išskaičiuoti susijusius mokesčius. Jei prekės grąžinti negalima, galime ją dar kartą išsiųsti klientui arba išsiųsti atgal jūsų įmonės adresu. Pristatymo išlaidas skaičiuojame pagal mūsų kainoraštį, kaip už pigiausią įmanomą siuntinį į paskirties šalį. Dėl neatsiimto siuntinio grąžinimo "Matterhorn" patirs papildomų išlaidų. Jei siuntinys grąžintas ne dėl mūsų padarytos adreso klaidos, jums bus taikomas 5 EUR grąžinimo mokestis už siuntinį. Šis mokestis išrašomas kartą per mėnesį kartu su mokesčiais už grąžinimą ir pan.