Pirkinių krepšelis:
"Matterhorn Moda Sp. z o.o." yra žinoma aukštos kokybės moteriškų drabužių, avalynės, apatinio trikotažo ir mados aksesuarų tiekėja. Mūsų istorija prasidėjo 2006 m., kai pradėjome veiklą drabužių rinkoje, daugiausia dėmesio skirdami geriausių europietiškos kilmės gaminių pasiūlai.
Nuo pat pradžių mūsų tikslas buvo teikti klientams gaminius, kurie išsiskiria ne tik patrauklia išvaizda, bet ir puikiu apdirbimu. Pasikliaujame aukščiausius gamybos standartus atitinkančiais Europos gamintojais, todėl galime garantuoti, kad mūsų klientai bus patenkinti įsigytais gaminiais.
Specializuojamės dropshippingo verslo modelyje, pagal kurį mūsų partneriai gali prekiauti neturėdami produktų atsargų. Todėl mūsų klientai gali sutelkti dėmesį į rinkodarą ir pardavimus, o mes pasirūpiname visu kitu - nuo užsakymų surinkimo iki pakavimo ir siuntimo.
Be dropshippingo, taip pat siūlome tradicinę didmeninę prekybą, pritaikydami savo pasiūlymus įvairių klientų poreikiams - nuo mažų butikų iki didelių tinklo parduotuvių. Mūsų lankstumas ir individualus požiūris į kiekvieną klientą leidžia mums užmegzti ilgalaikę ir vaisingą partnerystę.
Savo gaminius siunčiame visame pasaulyje, todėl mūsų asortimentas prieinamas klientams iš visų pasaulio kampelių. Dėl efektyvios logistikos ir bendradarbiavimo su patikimomis kurjerių bendrovėmis galime užtikrinti greitą ir saugų pristatymą.
Dėkojame už pasitikėjimą, kurį mums per daugelį metų suteikė mūsų klientai. Didžiuojamės tuo, ką pasiekėme, ir nuolat stengiamės tobulinti savo paslaugas, kad patenkintume net pačių reikliausių klientų lūkesčius. Kviečiame bendradarbiauti su "Matterhorn Moda Sp. z o.o." ir papildyti mūsų patenkintų partnerių gretas.
Užsakymo pateikimas "Matterhorn Wholesaler" svetainėje reiškia, kad Pirkėjas sutinka su šiomis bendradarbiavimo sąlygomis.
"Matterhorn" yra didmenininkas (toliau - didmenininkas) ir parduoda produktus tik verslo subjektams ir savarankiškai dirbantiems perpardavėjams. Užsakovas (toliau - Pirkėjas) pareiškia, kad šį veiksmą atlieka verslo subjekto vardu ir jo naudai. Pardavimams "Matterhorn Wholesale" svetainėje netaikomos vartotojų teisę reglamentuojančios nuostatos. Matterhorn didmeninės prekybos savininkas yra įmonė Matterhorn Moda Sp z o.o., kurios pagrindinė buveinė yra Myslovicuose, Katovicų g. 51, Lenkija. Mokesčių mokėtojo kodas (TIN): 8961552779, ES PVM: PL 8961552779 REGON: 364871017.
Pirkėjas gali pateikti užsakymą rankiniu būdu "Matterhorn" svetainėje arba automatiškai per API. Didmenininkas nereikalauja minimalaus užsakymo kiekio. Pateikdamas užsakymą Pirkėjas privalo nurodyti sąskaitos faktūros išrašymo ir siuntimo duomenis (įskaitant įmonės pavadinimą ir teisingą ES PVM mokėtojo kodą, jei tai Europos Sąjungoje įsikūrę subjektai). Jei siuntimo adresas ir sąskaitos faktūros adresas skiriasi, tai reikia pažymėti laukelyje "papildoma informacija". Sąskaita faktūra bus išrašyta remiantis Pirkėjo pateiktais duomenimis. Didmenininkas neatsako už klaidas, atsiradusias dėl sistemos gedimo, arba už klaidas, atsiradusias Pirkėjui bendraujant su jo serveriais. Didmenininkas neatsako už neteisingus duomenis, kuriuos Pirkėjas pateikė pateikdamas užsakymą. Visų pirma pristatymo išlaidos, PVM tarifas ar prekių kaina negali būti laikomi galutiniais ir gali būti tikslinami. Pirkėjas privalo pateikti Didmenininkui teisingą el. pašto adresą ir mobiliojo telefono numerį užsakymo proceso metu. Už nesėkmingą užsakymų pristatymą nepateikus šios informacijos kompensacija nemokama. Didmenininkas pasilieka teisę atsisakyti vykdyti užsakymą ar jo dalį. Jei užsakyto produkto nėra užsakymo vykdymo metu, Didmenininkas pateikia Pirkėjui laisvų produktų iš tų, kuriuos jis užsisakė, o nepasiekiamo produkto, už kurį jau sumokėta, pinigų suma pervedama kaip permoka į Pirkėjo mokėjimų balansą. Permoką Pirkėjas gali panaudoti kitam užsakymui. Pirkėjui pateikus raštišką prašymą, permoka grąžinama Pirkėjui didmenininko ir Pirkėjo sutartu būdu. Pagal nutylėjimą permokos grąžinimas bus vykdomas tokiu pačiu būdu kaip ir pradinis mokėjimas. Pirkėjas privalo stebėti savo užsakymą didmenininko interneto svetainės klientų skydelyje. Visa informacija apie produktų trūkumą bus pateikiama šiame klientų skydelyje. Prekės užsakomos paspaudus mygtuką "UŽSAKYTI" Didmeninės prekybos svetainėje ir prieš tai pateikus visus būtinus duomenis. Pateikdamas užsakymą Pirkėjas taip pat suteikia Didmenininkui leidimą laikyti Pirkėjo asmens duomenis Didmenininko duomenų bazėje. Duomenys bus naudojami tik užsakymui įvykdyti ir rinkodaros tikslais.
Didmenininko siūlomas asortimentas yra visiškai naujas. Jis gaunamas iš legalių šaltinių ir yra be defektų. Didmenininkas dėjo visas pastangas, kad mūsų parduotuvėje esančių produktų aprašymai ir nuotraukos būtų patikrinti, tačiau mes neatsakome už gamintojų padarytus pakeitimus ir aprašymo klaidas. Bet kokie kainų pokyčiai yra susiję su gamintojų kainų pokyčiais. Didmenininkas suteikia Pirkėjui prieigą prie integravimo failų: XML, CSV ir "Excel" formatais. Šiuose failuose pateikiama ši informacija: gaminio identifikaciniai numeriai, turimos atsargos, aprašymas 11 kalbų (lenkų, anglų, prancūzų, vokiečių, olandų, rumunų, italų, vengrų, rusų, čekų ir slovakų), nuoroda į nuotraukas, kainos (be PVM). Didmenininkas suteikia pirkėjui prieigą prie API dokumentų. Didmenininkas neatsako už techninę pagalbą.
Standartinė apdorojimo trukmė - 1-5 darbo dienos. Laikas, reikalingas konkretaus produkto užsakymui įvykdyti, nurodomas pirkinių krepšelyje ir XML faile, kurį galima rasti svetainėje. Pristatymas užtrunka papildomai kelias dienas. Todėl gavimo laikas = apdorojimo laikas + pristatymo laikas. Dėl nuo didmenininko nepriklausančių priežasčių, pavyzdžiui, negaliojančio adreso, muitinio įforminimo procedūrų ar kitų priežasčių, pristatymo laikas gali užtrukti ilgiau. Didmenininkas pradeda tvarkyti kiekvieną užsakymą gavęs mokėjimą. Jei mokama banko pavedimu, Pirkėjas, norėdamas paspartinti užsakymo apdorojimą, gali išsiųsti Didmenininkui mokėjimo patvirtinimą. Produktai rezervuojami po to, kai mokėjimas įskaitomas į didmenininko sąskaitą. Didmenininkas neleidžia atšaukti užsakymo ar daryti jokių užsakymo pakeitimų, kai mokėjimas įskaitytas į Didmenininko sąskaitą. Didmenininkas siūlo šiuos pristatymo būdus: GLS, "Fedex Economy", "Fedex Priority" ir "Global Express", kuris yra Nyderlandų paštas. Pristatymo būdų pasirinkimas skiriasi priklausomai nuo šalies. Siuntimo etiketėse pateikiami didmenininko duomenys (įmonės pavadinimas, siuntimo adresas ir telefono numeris). Prieš atsiimdamas siuntą Pirkėjas privalo patikrinti, ar gabenimo metu nebuvo pažeista pakuotė. Ypač Pirkėjas turėtų atkreipti dėmesį į prie siuntos pritvirtintų juostų ar plombų būklę. Jei pakuotė yra pažeista arba plombos (juostos) pažeistos, Pirkėjas turėtų nepriimti siuntinio ir vežėjo akivaizdoje surašyti pranešimą apie pažeidimus bei kuo greičiau susisiekti su didmenininku, kad išsiaiškintų šį klausimą. Siuntinio patikrinimas pristatymo metu yra būtina sąlyga, kad būtų galima atsižvelgti į bet kokias Pirkėjo pretenzijas dėl siuntos sugadinimo ar apiplėšimo gabenimo metu. Produkto garantijos neapima išorinių veiksnių sukeltų mechaninių pažeidimų. Pirkėjai iš ne ES šalių turi sumokėti muitą ir paskirties šalies muitinio įforminimo mokestį, vadinamą importo muitinio įforminimo mokesčiu. Jei Pirkėjas atsisako juos sumokėti paskirties šalyje, jis turėtų žinoti, kad didmenininkas už tai neprisiima jokios atsakomybės. Jei toks užsakymas grąžinamas, didmenininkas Pirkėjo patirtų išlaidų negrąžina. Dėl išsamesnės informacijos Pirkėjas turėtų kreiptis į savo vietos muitinės įstaigą.
Visos "Matterhorn Wholesale" svetainėje nurodytos kainos yra didmeninės grynosios kainos (į jas neįskaičiuotas PVM). Išrašyta PVM sąskaita faktūra pridedama prie siuntos arba ją galima atsisiųsti didmenininko svetainėje. Didmenininkas neišduoda kolektyvinių sąskaitų faktūrų. Kiekvienam užsakymui išrašoma atskira sąskaita faktūra. Didmenininkas priima mokėjimus kredito kortele, banko pavedimu arba "PayPal".
Didmenininkas nepriima grąžinamų prekių. Didmeninėje prekyboje "Matterhorn" įsigyti pirkiniai nėra vartojimo pardavimai ir vartotojams netaikomi. Pirkti gali tik verslo subjektai arba savarankiškai dirbantys bet kokios rūšies perpardavėjai. Todėl užsakymų grąžinti negalima.
Mes nepriimame grąžinimų pagal vartotojų teisę, nes užsiimame B2B pardavimais. Tačiau siūlome prekių grąžinimo paslaugą, kurios sąlygas galite sužinoti pagalbos skiltyje.
Keičiami tik sugadinti produktai. Pirkėjas privalo raštu kreiptis į didmenininką per 48 valandas nuo siuntinio gavimo. Pirkėjas privalo grąžinti tokį gaminį Didmeninės prekybos įmonei, o Didmeninė prekybos įmonė turi gauti tokį grąžinimą per 7 darbo dienas nuo tos dienos, kai informavo Didmeninę prekybos įmonę apie tokią problemą. Visi grąžinimai turi būti siunčiami toliau nurodytu adresu:
MATTERHORN MODA SP Z O.O.
51 KATOWICKA
41-400 MYSLOVICE, LENKIJA
Pirkėjas privalo per 48 valandas nuo siuntinio gavimo išsamiai aprašyti sugedusį gaminį ir pridėti nuotraukas, kuriose matoma žala. Visas grąžinimo išlaidas ir muito mokesčius apmoka Pirkėjas, nebent nurodyta kitaip. Didmenininkas nepriima skundų, grąžinimo ar keitimo prašymų iš Pirkėjo klientų, kurie yra Pirkėjo klientai. Didmenininkas neprivalo grąžinti Pirkėjui pinigų šiais atvejais: grąžinant prekę trūksta išsamaus pažeidimo aprašymo, nėra originalios pakuotės (batų dėžutės, dulkių nepraleidžiančio maišelio) arba ji pažeista, nėra užsakymo numerio, grąžinama neleistinai, pasibaigęs grąžinimo terminas. Pinigai grąžinami pervedant juos į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo produkto gavimo didmeninėje prekyboje dienos. Vėliau šis kreditas automatiškai išskaičiuojamas pateikiant naują užsakymą. Jei Pirkėjas nenori panaudoti pinigų kitam užsakymui, Didmenininkas privalo grąžinti pinigus tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo buvo atliktas pirminis mokėjimas. Pirkėjas privalo atidžiai perskaityti informaciją apie bendradarbiavimo sąlygas, kuri buvo patalpinta "Matterhorn" interneto svetainėje. Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis: [email protected].
Pagal Lenkijos Respublikos civilinio kodekso 558 straipsnio 1 dalį Pardavėjo atsakomybė pagal garantiją dėl prekių defektų netaikoma.
matterhorn-wholesale.com internetinėje parduotuvėje už įsigytas prekes galima sumokėti ne iš karto, o vėliau. Tai suteikiame padedami išorinio finansinio partnerio "PastPay Europe Sp. z o.o." (toliau - "PastPay"), naudodamiesi jo mokėjimo metodu "PastPay". Šiuo atveju, jei kasoje kaip mokėjimo būdą pasirenkate "PastPay", o "PastPay" įsipareigoja finansuoti konkrečią operaciją, "PastPay" nupirks Paslaugų teikėjo jums išrašytą sąskaitą faktūrą, taigi nupirks Paslaugų teikėjo reikalavimą jūsų atžvilgiu ir vietoj jūsų sumokės sąskaitos faktūros vertę Paslaugų teikėjui. Tokiais atvejais Paslaugų teikėjo išrašytoje sąskaitoje faktūroje jau yra nurodyti unikalūs teisiniai schemos požymiai ir visa būtina informacija. SVARBU, kad po sąskaitos faktūros perleidimo jūsų mokėjimo prievolė lieka "PastPay", kurią galima sumokėti tik į sąskaitoje faktūroje nurodytą "PastPay" banko sąskaitos numerį. Mokėjimo prievolę privalote įvykdyti ne vėliau kaip iki sąskaitoje faktūroje nurodyto termino, priešingu atveju bus taikomas fiksuotas 40 eurų mokestis. Naudodamiesi "PastPay" sutinkate, kad jūsų kontaktiniai duomenys (vardas, pavardė, el. pašto adresas, telefono numeris) būtų perduoti "PastPay". Tai visų pirma būtina tam, kad galėtume siųsti jums informaciją ir pranešimus, reikalingus dotacijos ir mokėjimo procesui. Su "PastPay" privatumo politika galite susipažinti čia. Jei "PastPay" neįsipareigoja finansuoti konkretaus sandorio, šis mokėjimo būdas nėra galimas - žinoma, jūs vis tiek turite galimybę atlikti pirkimą, tokiu atveju pasirinkite kitą mokėjimo būdą.
Asmens duomenų valdytojas, kaip apibrėžta 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) 4 straipsnio 7 dalyje, yra Matterhorn Moda Sp. z o.o., kurios registruota buveinė yra adresu Ul. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, NIP: PL8961552779.
Telefono numeris: +48 503 503 875
El. pašto adresas: [email protected]
Duomenų valdytojas pagal DAĮ 32 straipsnio 1 dalį laikosi asmens duomenų apsaugos principo ir imasi tinkamų techninių ir organizacinių priemonių, kad užkirstų kelią atsitiktiniam ar neteisėtam sunaikinimui, praradimui, pakeitimui, neteisėtam asmens duomenų, tvarkomų vykdant veiklą, atskleidimui ar neteisėtai prieigai prie jų.
Asmens duomenys teikiami savanoriškai, tačiau yra būtini norint bendradarbiauti ir (arba) sudaryti sutartį su duomenų valdytoju.
Duomenų valdytojas tvarko asmens duomenis kaip identifikacinius duomenis (vardas, pavardė, įmonės pavadinimas), adreso duomenis, mokesčių mokėtojo kodą ir kitus registracijos numerius, kontaktinius duomenis (el. pašto adresas, telefono numeris) ir kontaktinių asmenų identifikacinius duomenis.
Duomenų valdytojas tvarko asmens duomenis šiais tikslais:
Duomenų valdytojo tvarkomų asmens duomenų gavėjai gali būti su duomenų valdytoju bendradarbiaujantys subjektai, kai tai būtina su duomenų subjektu sudarytai sutarčiai vykdyti. Duomenų gavėjai taip pat gali būti subrangovai - subjektai, kurių paslaugomis duomenų valdytojas naudojasi tvarkydamas duomenis, pavyzdžiui, apskaitos biurai, advokatų kontoros, IT paslaugas (įskaitant prieglobos paslaugas) teikiantys subjektai. Duomenų valdytojas gali būti įpareigotas atskleisti asmens duomenis remiantis galiojančiais įstatymais, visų pirma įstaigoms ar institucijoms, turinčioms teisę juos gauti.
Asmens duomenys gali būti perduodami subjektams, esantiems už Europos ekonominės erdvės ribų, t. y. "Google LLC", kaip "Google Analytics" ir "Google AdWords" teikėjui, remiantis atitinkamomis teisinėmis apsaugos priemonėmis, t. y. Europos Komisijos patvirtintomis standartinėmis asmens duomenų apsaugos sutarties sąlygomis.
Duomenų valdytojas saugo asmens duomenis sutarties, sudarytos su duomenų subjektu, galiojimo laikotarpiu, o jai pasibaigus - laikotarpiu, būtinu reikalavimams, susijusiems su sutartimi, pareikšti, taip pat iš taikomų įstatymų kylančioms prievolėms įvykdyti, tačiau ne ilgiau nei Civilinio kodekso nuostatose numatytas senaties terminas. Apskaitos dokumentuose (pvz., sąskaitose faktūrose) esančius asmens duomenis Administratorius saugo Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo ir Buhalterinės apskaitos įstatymo nuostatose nurodytą laikotarpį. Rinkodaros tikslais tvarkomus asmens duomenis Administratorius saugo 10 metų, bet ne ilgiau kaip iki sutikimo tvarkyti duomenis atšaukimo arba prieštaravimo tvarkymui momento. Administratorius saugo asmens duomenis kitais nei 1-3 punktuose nurodytais tikslais 3 metus, išskyrus atvejus, kai sutikimas tvarkyti duomenis buvo atšauktas anksčiau ir duomenų tvarkymas negali būti tęsiamas jokiu kitu pagrindu, išskyrus duomenų subjekto sutikimą.
Kiekvienas duomenų subjektas turi teisę:
Norėdamas pasinaudoti pirmiau minėtomis teisėmis, duomenų subjektas turėtų kreiptis į duomenų valdytoją nurodytais kontaktiniais duomenimis ir informuoti jį apie tai, kuria teise ir kokia apimtimi jis nori pasinaudoti.
Duomenų subjektas turi teisę pateikti skundą priežiūros institucijai, kuri yra Asmens duomenų apsaugos biuro Varšuvoje pirmininkas.
Portalas automatiškai nerenka jokios informacijos, išskyrus slapukuose esančią informaciją.
Slapukų failai (vadinamieji "slapukai") - tai IT duomenys, visų pirma tekstiniai failai, kurie saugomi Vartotojo galutiniame įrenginyje ir yra skirti naudotis Portalo svetainėmis. Slapukuose paprastai nurodomas svetainės, iš kurios jie atkeliavo, pavadinimas, saugojimo galutiniame įrenginyje laikas ir unikalus numeris.
Subjektas, kuris įkelia slapukus į Vartotojo galutinį įrenginį ir turi prieigą prie jų, yra Portalo administratorius.
Slapukų failai naudojami siekiant:
Portale naudojami šių tipų slapukai:
Daugeliu atvejų žiniatinklio puslapiams naršyti naudojama programinė įranga (žiniatinklio naršyklė) pagal numatytuosius nustatymus leidžia saugoti slapukus Vartotojo galutiniame įrenginyje. Vartotojai gali bet kada pakeisti slapukų nustatymus. Šiuos nustatymus visų pirma galima pakeisti taip, kad interneto naršyklės nustatymuose būtų užblokuotas automatinis slapukų tvarkymas arba kiekvieną kartą būtų informuojama apie jų patalpinimą Vartotojo įrenginyje. Išsamią informaciją apie slapukų tvarkymo galimybes ir būdus rasite programinės įrangos (interneto naršyklės) nustatymuose.
Administratorius informuoja, kad slapukų nustatymų pakeitimai Vartotojo interneto naršyklėje gali apriboti arba neleisti naudotis kai kuriomis Portalo funkcijomis.
Gavus užsakymą ir įskaičius mokėjimą, pradedamas užsakymo surinkimo procesas, kuris trunka nuo 1 iki kelių dienų, priklausomai nuo užsakytų produktų. Išsamią atskirų prekių ženklų komplektavimo trukmę rasite prekių ženklų sąrašo puslapyje.
Sukomplektavę jūsų užsakyme nurodytus gaminius, išsiųsime juos jūsų užsakyme nurodytu adresu. Pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto kurjerio ir paskirties šalies. Pristatymo laiką rasite pristatymo išlaidų puslapyje: Išlaidos ir pristatymo laikas
Apytikslis laikas nuo užsakymo pateikimo iki gaminio pristatymo klientui yra toks: surinkimo laikas + pristatymo laikas. Atkreipkite dėmesį, kad tai yra apytikslis laikas ir daugeliu atvejų atitinka tikrovę. Tačiau gali pasitaikyti išimčių ir tai nėra pagrindas skųstis ar atšaukti užsakymą.
Savo gaminius į visus pasaulio regionus siunčiame iš savo sandėlio Europoje. Išsamią informaciją apie galimas pristatymo galimybes, kainas ir pristatymo laiką rasite Išlaidos ir pristatymo laikas
Visoms Pardavėjo parduodamoms prekėms taikoma gamintojo garantija. Pirkėjas savo sąskaita siunčia garantinę prekę atgal "Matterhorn" adresu: Matterhorn Moda Sp. z o.o., ul. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, Lenkija. Pardavėjas perduoda prekes gamintojui. Skundo nagrinėjimo laikas priklauso tik nuo gamintojo. Išsamią informaciją apie atskirų prekės ženklų gaminių garantiją rasite garantijos kortelėse arba Gamintojo interneto svetainėje.
Pagal Lenkijos Respublikos civilinio kodekso 558 straipsnio 1 dalį Pardavėjo atsakomybė pagal garantiją dėl prekių defektų netaikoma. Tai reiškia, kad bet kokia tolesnė skundų nagrinėjimo procedūra yra Gamintojo ir Pirkėjo reikalas.
"Matterhorn" atsako už klaidas, susijusias su jūsų užsakymo išsiuntimu. Tokiu atveju išsiųskite gaminį atgal "Matterhorn" didmenininkui. Gavę gaminį, "Matterhorn" sąskaita pakartotinai išsiųsime teisingą gaminį nurodytu adresu.
Prekes siunčiame jūsų nurodytu paskirties adresu. Dedame visas pastangas, kad iš anksto patikrintume pateiktų adresų teisingumą, ir dažnai prašome dar kartą juos patikrinti, jei abejojame jų teisingumu. Jei paaiškėja, kad paskirties adresas neteisingas ir siuntinys mums grąžinamas, už šią situaciją esame atsakingi tik tuo atveju, jei pateikdami adreso duomenis kurjeriui suklydome. Jei siuntinys mums grąžinamas dėl neteisingo adreso arba dėl to, kad klientas jo neatsiėmė, imsime 5 EUR grąžinimo mokestį. Tai suma, kurią "Matterhorn" turi sumokėti kurjerių bendrovėms už siuntinio grąžinimą.
Atkreipkite dėmesį, kad "Matterhorn Wholesale" yra B2B sandoriams skirta svetainė ir neapima mažmeninės prekybos. Todėl grąžinimo teisės yra ribojamos taisyklėmis ir vartotojų teisės nuostatos netaikomos.. Prekių grąžinimas ne dėl skundo yra papildoma paslauga, kurią turime iš anksto aktyvuoti jūsų paskyroje. Išsamesnės informacijos rasite skyriuje "Prekių grąžinimas" pateiktose prekių grąžinimo sąlygose. Jei prekių grąžinimo funkcija nėra įjungta, visas grąžintas prekes jūsų sąskaita išsiųsime atgal į jūsų patalpas arba atgal jūsų klientui, priklausomai nuo jūsų sprendimo.
Mūsų gaminius galite pardavinėti įvairiose prekyvietėse, pavyzdžiui, "Amazon", "eMAG", "Allegro" ir kitose, su tam tikromis išimtimis ir apribojimais. Išsamesnės informacijos apie prekių ženklus, kuriems taikomos šios išimtys ir apribojimai, rasite toliau:
Kitus mūsų sandėlyje esančius prekių ženklus galite pardavinėti prekybos vietose be papildomų apribojimų.
Norėdami įtraukti produktus į sąrašą turgavietėje, galite naudoti mūsų produktų failus arba importuoti produktus į turgavietę iš savo parduotuvės. "Matterhorn" nevykdo paruoštų prekyvietės integracijų.