Svarbiausi pagalbos skyriai prie Matterhorno:

Didmeninė prekyba "Matterhorn" - pagalbos centras

Kas mes esame - apie "Matterhorn

"Matterhorn Moda Sp. z o.o." yra žinoma aukštos kokybės moteriškų drabužių, avalynės, apatinio trikotažo ir mados aksesuarų tiekėja. Mūsų istorija prasidėjo 2006 m., kai pradėjome veiklą drabužių rinkoje, daugiausia dėmesio skirdami geriausių europietiškos kilmės gaminių pasiūlai.

Nuo pat pradžių mūsų tikslas buvo teikti klientams gaminius, kurie išsiskiria ne tik patrauklia išvaizda, bet ir puikiu apdirbimu. Pasikliaujame aukščiausius gamybos standartus atitinkančiais Europos gamintojais, todėl galime garantuoti, kad mūsų klientai bus patenkinti įsigytais gaminiais.

Specializuojamės dropshippingo verslo modelyje, pagal kurį mūsų partneriai gali prekiauti neturėdami produktų atsargų. Todėl mūsų klientai gali sutelkti dėmesį į rinkodarą ir pardavimus, o mes pasirūpiname visu kitu - nuo užsakymų surinkimo iki pakavimo ir siuntimo.

Be dropshippingo, taip pat siūlome tradicinę didmeninę prekybą, pritaikydami savo pasiūlymus įvairių klientų poreikiams - nuo mažų butikų iki didelių tinklo parduotuvių. Mūsų lankstumas ir individualus požiūris į kiekvieną klientą leidžia mums užmegzti ilgalaikę ir vaisingą partnerystę.

Savo gaminius siunčiame visame pasaulyje, todėl mūsų asortimentas prieinamas klientams iš visų pasaulio kampelių. Dėl efektyvios logistikos ir bendradarbiavimo su patikimomis kurjerių bendrovėmis galime užtikrinti greitą ir saugų pristatymą.

Dėkojame už pasitikėjimą, kurį mums per daugelį metų suteikė mūsų klientai. Didžiuojamės tuo, ką pasiekėme, ir nuolat stengiamės tobulinti savo paslaugas, kad patenkintume net pačių reikliausių klientų lūkesčius. Kviečiame bendradarbiauti su "Matterhorn Moda Sp. z o.o." ir papildyti mūsų patenkintų partnerių gretas.

Susisiekite su mumis ir įmonės duomenys

Nedvejodami susisiekite su mumis el. paštu bet kuria kalba. Stengiamės greitai atsakyti į bet kokias užklausas ar problemas.
Kontaktai telefonu
Jei su mumis susisieksite telefonu, galite kalbėti anglų ir lenkų kalbomis. Mūsų pagalbos linija veikia darbo dienomis nuo 9:00 iki 15:00 Vidurio Europos laiku (UTC+1)
.
Laukiame jūsų klausimų ir esame pasirengę jums padėti!





Matterhorn Moda Sp z o.o.
ul. Katowicka 51


41-400 Myslowice, Poland

NIP/VAT UE: PL8961552779
REGON: 364871017

email: [email protected]

Technical support: [email protected]

Phone: +48 503 503 875
(Available 9:00 – 15:00 GMT+1)

Taisyklės ir sąlygos

Taisyklės ir sąlygos

Užsakymo pateikimas "Matterhorn Wholesaler" svetainėje reiškia, kad Pirkėjas sutinka su šiomis bendradarbiavimo sąlygomis.

"Matterhorn" yra didmenininkas (toliau - didmenininkas) ir parduoda produktus tik verslo subjektams ir savarankiškai dirbantiems perpardavėjams. Užsakovas (toliau - Pirkėjas) pareiškia, kad šį veiksmą atlieka verslo subjekto vardu ir jo naudai. Pardavimams "Matterhorn Wholesale" svetainėje netaikomos vartotojų teisę reglamentuojančios nuostatos. Matterhorn didmeninės prekybos savininkas yra įmonė Matterhorn Moda Sp z o.o., kurios pagrindinė buveinė yra Myslovicuose, Katovicų g. 51, Lenkija. Mokesčių mokėtojo kodas (TIN): 8961552779, ES PVM: PL 8961552779 REGON: 364871017.

Užsakymo pateikimas

Pirkėjas gali pateikti užsakymą rankiniu būdu "Matterhorn" svetainėje arba automatiškai per API. Didmenininkas nereikalauja minimalaus užsakymo kiekio. Pateikdamas užsakymą Pirkėjas privalo nurodyti sąskaitos faktūros išrašymo ir siuntimo duomenis (įskaitant įmonės pavadinimą ir teisingą ES PVM mokėtojo kodą, jei tai Europos Sąjungoje įsikūrę subjektai). Jei siuntimo adresas ir sąskaitos faktūros adresas skiriasi, tai reikia pažymėti laukelyje "papildoma informacija". Sąskaita faktūra bus išrašyta remiantis Pirkėjo pateiktais duomenimis. Didmenininkas neatsako už klaidas, atsiradusias dėl sistemos gedimo, arba už klaidas, atsiradusias Pirkėjui bendraujant su jo serveriais. Didmenininkas neatsako už neteisingus duomenis, kuriuos Pirkėjas pateikė pateikdamas užsakymą. Visų pirma pristatymo išlaidos, PVM tarifas ar prekių kaina negali būti laikomi galutiniais ir gali būti tikslinami. Pirkėjas privalo pateikti Didmenininkui teisingą el. pašto adresą ir mobiliojo telefono numerį užsakymo proceso metu. Už nesėkmingą užsakymų pristatymą nepateikus šios informacijos kompensacija nemokama. Didmenininkas pasilieka teisę atsisakyti vykdyti užsakymą ar jo dalį. Jei užsakyto produkto nėra užsakymo vykdymo metu, Didmenininkas pateikia Pirkėjui laisvų produktų iš tų, kuriuos jis užsisakė, o nepasiekiamo produkto, už kurį jau sumokėta, pinigų suma pervedama kaip permoka į Pirkėjo mokėjimų balansą. Permoką Pirkėjas gali panaudoti kitam užsakymui. Pirkėjui pateikus raštišką prašymą, permoka grąžinama Pirkėjui didmenininko ir Pirkėjo sutartu būdu. Pagal nutylėjimą permokos grąžinimas bus vykdomas tokiu pačiu būdu kaip ir pradinis mokėjimas. Pirkėjas privalo stebėti savo užsakymą didmenininko interneto svetainės klientų skydelyje. Visa informacija apie produktų trūkumą bus pateikiama šiame klientų skydelyje. Prekės užsakomos paspaudus mygtuką "UŽSAKYTI" Didmeninės prekybos svetainėje ir prieš tai pateikus visus būtinus duomenis. Pateikdamas užsakymą Pirkėjas taip pat suteikia Didmenininkui leidimą laikyti Pirkėjo asmens duomenis Didmenininko duomenų bazėje. Duomenys bus naudojami tik užsakymui įvykdyti ir rinkodaros tikslais.

Produktai ir svetainės turinys

Didmenininko siūlomas asortimentas yra visiškai naujas. Jis gaunamas iš legalių šaltinių ir yra be defektų. Didmenininkas dėjo visas pastangas, kad mūsų parduotuvėje esančių produktų aprašymai ir nuotraukos būtų patikrinti, tačiau mes neatsakome už gamintojų padarytus pakeitimus ir aprašymo klaidas. Bet kokie kainų pokyčiai yra susiję su gamintojų kainų pokyčiais. Didmenininkas suteikia Pirkėjui prieigą prie integravimo failų: XML, CSV ir "Excel" formatais. Šiuose failuose pateikiama ši informacija: gaminio identifikaciniai numeriai, turimos atsargos, aprašymas 11 kalbų (lenkų, anglų, prancūzų, vokiečių, olandų, rumunų, italų, vengrų, rusų, čekų ir slovakų), nuoroda į nuotraukas, kainos (be PVM). Didmenininkas suteikia pirkėjui prieigą prie API dokumentų. Didmenininkas neatsako už techninę pagalbą.

Apdorojimo laikas ir pristatymas

Standartinė apdorojimo trukmė - 1-5 darbo dienos. Laikas, reikalingas konkretaus produkto užsakymui įvykdyti, nurodomas pirkinių krepšelyje ir XML faile, kurį galima rasti svetainėje. Pristatymas užtrunka papildomai kelias dienas. Todėl gavimo laikas = apdorojimo laikas + pristatymo laikas. Dėl nuo didmenininko nepriklausančių priežasčių, pavyzdžiui, negaliojančio adreso, muitinio įforminimo procedūrų ar kitų priežasčių, pristatymo laikas gali užtrukti ilgiau. Didmenininkas pradeda tvarkyti kiekvieną užsakymą gavęs mokėjimą. Jei mokama banko pavedimu, Pirkėjas, norėdamas paspartinti užsakymo apdorojimą, gali išsiųsti Didmenininkui mokėjimo patvirtinimą. Produktai rezervuojami po to, kai mokėjimas įskaitomas į didmenininko sąskaitą. Didmenininkas neleidžia atšaukti užsakymo ar daryti jokių užsakymo pakeitimų, kai mokėjimas įskaitytas į Didmenininko sąskaitą. Didmenininkas siūlo šiuos pristatymo būdus: GLS, "Fedex Economy", "Fedex Priority" ir "Global Express", kuris yra Nyderlandų paštas. Pristatymo būdų pasirinkimas skiriasi priklausomai nuo šalies. Siuntimo etiketėse pateikiami didmenininko duomenys (įmonės pavadinimas, siuntimo adresas ir telefono numeris). Prieš atsiimdamas siuntą Pirkėjas privalo patikrinti, ar gabenimo metu nebuvo pažeista pakuotė. Ypač Pirkėjas turėtų atkreipti dėmesį į prie siuntos pritvirtintų juostų ar plombų būklę. Jei pakuotė yra pažeista arba plombos (juostos) pažeistos, Pirkėjas turėtų nepriimti siuntinio ir vežėjo akivaizdoje surašyti pranešimą apie pažeidimus bei kuo greičiau susisiekti su didmenininku, kad išsiaiškintų šį klausimą. Siuntinio patikrinimas pristatymo metu yra būtina sąlyga, kad būtų galima atsižvelgti į bet kokias Pirkėjo pretenzijas dėl siuntos sugadinimo ar apiplėšimo gabenimo metu. Produkto garantijos neapima išorinių veiksnių sukeltų mechaninių pažeidimų. Pirkėjai iš ne ES šalių turi sumokėti muitą ir paskirties šalies muitinio įforminimo mokestį, vadinamą importo muitinio įforminimo mokesčiu. Jei Pirkėjas atsisako juos sumokėti paskirties šalyje, jis turėtų žinoti, kad didmenininkas už tai neprisiima jokios atsakomybės. Jei toks užsakymas grąžinamas, didmenininkas Pirkėjo patirtų išlaidų negrąžina. Dėl išsamesnės informacijos Pirkėjas turėtų kreiptis į savo vietos muitinės įstaigą.

Mokėjimo sąlygos ir kainos

Visos "Matterhorn Wholesale" svetainėje nurodytos kainos yra didmeninės grynosios kainos (į jas neįskaičiuotas PVM). Išrašyta PVM sąskaita faktūra pridedama prie siuntos arba ją galima atsisiųsti didmenininko svetainėje. Didmenininkas neišduoda kolektyvinių sąskaitų faktūrų. Kiekvienam užsakymui išrašoma atskira sąskaita faktūra. Didmenininkas priima mokėjimus kredito kortele, banko pavedimu arba "PayPal".

Produkto grąžinimo politika

Didmenininkas nepriima grąžinamų prekių. Didmeninėje prekyboje "Matterhorn" įsigyti pirkiniai nėra vartojimo pardavimai ir vartotojams netaikomi. Pirkti gali tik verslo subjektai arba savarankiškai dirbantys bet kokios rūšies perpardavėjai. Todėl užsakymų grąžinti negalima.

Mes nepriimame grąžinimų pagal vartotojų teisę, nes užsiimame B2B pardavimais. Tačiau siūlome prekių grąžinimo paslaugą, kurios sąlygas galite sužinoti pagalbos skiltyje.

Keičiami tik sugadinti produktai. Pirkėjas privalo raštu kreiptis į didmenininką per 48 valandas nuo siuntinio gavimo. Pirkėjas privalo grąžinti tokį gaminį Didmeninės prekybos įmonei, o Didmeninė prekybos įmonė turi gauti tokį grąžinimą per 7 darbo dienas nuo tos dienos, kai informavo Didmeninę prekybos įmonę apie tokią problemą. Visi grąžinimai turi būti siunčiami toliau nurodytu adresu:

MATTERHORN MODA SP Z O.O.

51 KATOWICKA

41-400 MYSLOVICE, LENKIJA

Pirkėjas privalo per 48 valandas nuo siuntinio gavimo išsamiai aprašyti sugedusį gaminį ir pridėti nuotraukas, kuriose matoma žala. Visas grąžinimo išlaidas ir muito mokesčius apmoka Pirkėjas, nebent nurodyta kitaip. Didmenininkas nepriima skundų, grąžinimo ar keitimo prašymų iš Pirkėjo klientų, kurie yra Pirkėjo klientai. Didmenininkas neprivalo grąžinti Pirkėjui pinigų šiais atvejais: grąžinant prekę trūksta išsamaus pažeidimo aprašymo, nėra originalios pakuotės (batų dėžutės, dulkių nepraleidžiančio maišelio) arba ji pažeista, nėra užsakymo numerio, grąžinama neleistinai, pasibaigęs grąžinimo terminas. Pinigai grąžinami pervedant juos į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo produkto gavimo didmeninėje prekyboje dienos. Vėliau šis kreditas automatiškai išskaičiuojamas pateikiant naują užsakymą. Jei Pirkėjas nenori panaudoti pinigų kitam užsakymui, Didmenininkas privalo grąžinti pinigus tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo buvo atliktas pirminis mokėjimas. Pirkėjas privalo atidžiai perskaityti informaciją apie bendradarbiavimo sąlygas, kuri buvo patalpinta "Matterhorn" interneto svetainėje. Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis: [email protected].

Garantija

Pagal Lenkijos Respublikos civilinio kodekso 558 straipsnio 1 dalį Pardavėjo atsakomybė pagal garantiją dėl prekių defektų netaikoma.

Pirk dabar, mokėk vėliau

matterhorn-wholesale.com internetinėje parduotuvėje už įsigytas prekes galima sumokėti ne iš karto, o vėliau. Tai suteikiame padedami išorinio finansinio partnerio "PastPay Europe Sp. z o.o." (toliau - "PastPay"), naudodamiesi jo mokėjimo metodu "PastPay". Šiuo atveju, jei kasoje kaip mokėjimo būdą pasirenkate "PastPay", o "PastPay" įsipareigoja finansuoti konkrečią operaciją, "PastPay" nupirks Paslaugų teikėjo jums išrašytą sąskaitą faktūrą, taigi nupirks Paslaugų teikėjo reikalavimą jūsų atžvilgiu ir vietoj jūsų sumokės sąskaitos faktūros vertę Paslaugų teikėjui. Tokiais atvejais Paslaugų teikėjo išrašytoje sąskaitoje faktūroje jau yra nurodyti unikalūs teisiniai schemos požymiai ir visa būtina informacija. SVARBU, kad po sąskaitos faktūros perleidimo jūsų mokėjimo prievolė lieka "PastPay", kurią galima sumokėti tik į sąskaitoje faktūroje nurodytą "PastPay" banko sąskaitos numerį. Mokėjimo prievolę privalote įvykdyti ne vėliau kaip iki sąskaitoje faktūroje nurodyto termino, priešingu atveju bus taikomas fiksuotas 40 eurų mokestis. Naudodamiesi "PastPay" sutinkate, kad jūsų kontaktiniai duomenys (vardas, pavardė, el. pašto adresas, telefono numeris) būtų perduoti "PastPay". Tai visų pirma būtina tam, kad galėtume siųsti jums informaciją ir pranešimus, reikalingus dotacijos ir mokėjimo procesui. Su "PastPay" privatumo politika galite susipažinti čia. Jei "PastPay" neįsipareigoja finansuoti konkretaus sandorio, šis mokėjimo būdas nėra galimas - žinoma, jūs vis tiek turite galimybę atlikti pirkimą, tokiu atveju pasirinkite kitą mokėjimo būdą.

Privatumo politika

Asmens duomenų valdytojas

Asmens duomenų valdytojas, kaip apibrėžta 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) 4 straipsnio 7 dalyje, yra Matterhorn Moda Sp. z o.o., kurios registruota buveinė yra adresu Ul. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, NIP: PL8961552779.

Duomenų valdytojo kontaktiniai duomenys

Telefono numeris: +48 503 503 875

El. pašto adresas: [email protected]

Duomenų apsaugos principai

Duomenų valdytojas pagal DAĮ 32 straipsnio 1 dalį laikosi asmens duomenų apsaugos principo ir imasi tinkamų techninių ir organizacinių priemonių, kad užkirstų kelią atsitiktiniam ar neteisėtam sunaikinimui, praradimui, pakeitimui, neteisėtam asmens duomenų, tvarkomų vykdant veiklą, atskleidimui ar neteisėtai prieigai prie jų.

Savanoriškas duomenų teikimas

Asmens duomenys teikiami savanoriškai, tačiau yra būtini norint bendradarbiauti ir (arba) sudaryti sutartį su duomenų valdytoju.

Tvarkomų asmens duomenų apimtis

Duomenų valdytojas tvarko asmens duomenis kaip identifikacinius duomenis (vardas, pavardė, įmonės pavadinimas), adreso duomenis, mokesčių mokėtojo kodą ir kitus registracijos numerius, kontaktinius duomenis (el. pašto adresas, telefono numeris) ir kontaktinių asmenų identifikacinius duomenis.

Asmens duomenų tvarkymo tikslas ir pagrindas

Duomenų valdytojas tvarko asmens duomenis šiais tikslais:

  • komercinio pasiūlymo rengimas atsižvelgiant į kliento interesus, o tai yra teisėtas duomenų valdytojo interesas (RODO 6 straipsnio 1 dalies f punktas);
  • elektroninių paslaugų teikimas per portalą, remiantis sudaryta sutartimi (RODO 6 straipsnio 1 dalies b punktas);
  • skundų nagrinėjimo procesą, remiantis duomenų valdytojui nustatyta pareiga, susijusia su taikomais teisės aktais (RODO 6 straipsnio 1 dalies c punktas);
  • Apskaita - susijusi su apskaitos dokumentų išrašymu ir gavimu, remiantis mokesčių įstatymais, įskaitant 1994 m. rugsėjo 29 d. Buhalterinės apskaitos įstatymą ir 2004 m. kovo 11 d. Prekių ir paslaugų mokesčio įstatymą (DAĮ 6 straipsnio 1 dalies c punktas);
  • duomenų archyvavimas dėl galimo pretenzijų nustatymo, tyrimo ar gynybos arba poreikio įrodyti faktus, o tai yra teisėtas duomenų valdytojo interesas (RODO 6 straipsnio 1 dalies f punktas);
  • susisiekti telefonu arba el. paštu, visų pirma atsakant į duomenų valdytojui pateiktas užklausas, o tai yra teisėtas duomenų valdytojo interesas (DAĮ 6 straipsnio 1 dalies f punktas);
  • siųsti techninę informaciją apie portalo veikimą ir kliento naudojamas paslaugas, nes tai yra teisėtas duomenų valdytojo interesas (RODO 6 straipsnio 1 dalies f punktas);
  • duomenų valdytojo produktų rinkodara, kuri yra teisėtas duomenų valdytojo interesas (RODO 6 straipsnio 1 dalies f punktas) arba remiantis išankstiniu sutikimu (RODO 6 straipsnio 1 dalies a punktas).

Duomenų gavėjai. Duomenų perdavimas trečiosioms šalims

Duomenų valdytojo tvarkomų asmens duomenų gavėjai gali būti su duomenų valdytoju bendradarbiaujantys subjektai, kai tai būtina su duomenų subjektu sudarytai sutarčiai vykdyti. Duomenų gavėjai taip pat gali būti subrangovai - subjektai, kurių paslaugomis duomenų valdytojas naudojasi tvarkydamas duomenis, pavyzdžiui, apskaitos biurai, advokatų kontoros, IT paslaugas (įskaitant prieglobos paslaugas) teikiantys subjektai. Duomenų valdytojas gali būti įpareigotas atskleisti asmens duomenis remiantis galiojančiais įstatymais, visų pirma įstaigoms ar institucijoms, turinčioms teisę juos gauti.

Asmens duomenys gali būti perduodami subjektams, esantiems už Europos ekonominės erdvės ribų, t. y. "Google LLC", kaip "Google Analytics" ir "Google AdWords" teikėjui, remiantis atitinkamomis teisinėmis apsaugos priemonėmis, t. y. Europos Komisijos patvirtintomis standartinėmis asmens duomenų apsaugos sutarties sąlygomis.

Asmens duomenų saugojimo laikotarpis

Duomenų valdytojas saugo asmens duomenis sutarties, sudarytos su duomenų subjektu, galiojimo laikotarpiu, o jai pasibaigus - laikotarpiu, būtinu reikalavimams, susijusiems su sutartimi, pareikšti, taip pat iš taikomų įstatymų kylančioms prievolėms įvykdyti, tačiau ne ilgiau nei Civilinio kodekso nuostatose numatytas senaties terminas. Apskaitos dokumentuose (pvz., sąskaitose faktūrose) esančius asmens duomenis Administratorius saugo Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo ir Buhalterinės apskaitos įstatymo nuostatose nurodytą laikotarpį. Rinkodaros tikslais tvarkomus asmens duomenis Administratorius saugo 10 metų, bet ne ilgiau kaip iki sutikimo tvarkyti duomenis atšaukimo arba prieštaravimo tvarkymui momento. Administratorius saugo asmens duomenis kitais nei 1-3 punktuose nurodytais tikslais 3 metus, išskyrus atvejus, kai sutikimas tvarkyti duomenis buvo atšauktas anksčiau ir duomenų tvarkymas negali būti tęsiamas jokiu kitu pagrindu, išskyrus duomenų subjekto sutikimą.

Duomenų subjekto teisės

Kiekvienas duomenų subjektas turi teisę:

  • susipažinti - gauti duomenų valdytojo patvirtinimą, ar jo asmens duomenys yra tvarkomi. Jei asmens duomenys tvarkomi, jis turi teisę su jais susipažinti ir gauti šią informaciją: duomenų tvarkymo tikslus, asmens duomenų kategorijas, informaciją apie duomenų gavėjus arba duomenų gavėjų kategorijas, kuriems duomenys buvo arba bus atskleisti, duomenų saugojimo laikotarpį arba jo nustatymo kriterijus, teisę reikalauti ištaisyti, ištrinti arba apriboti asmens duomenų tvarkymą, į kurį duomenų subjektas turi teisę, ir nesutikti su tokiu tvarkymu (RODO 15 straipsnis);
  • gauti duomenų kopiją - norint gauti tvarkomų duomenų kopiją, pirmoji kopija yra nemokama, o už vėlesnes kopijas duomenų valdytojas gali imti pagrįstą mokestį, pagrįstą administracinėmis išlaidomis (RODO 15 straipsnio 3 dalis);
  • ištaisymas - prašyti ištaisyti netikslius asmens duomenis arba papildyti neišsamius duomenis (RODO 16 straipsnis);
  • ištrinti - prašyti ištrinti jūsų asmens duomenis, jei duomenų valdytojas nebeturi teisinio pagrindo juos tvarkyti arba duomenys nebėra reikalingi duomenų tvarkymo tikslais (RODO 17 straipsnis);
  • duomenų tvarkymo apribojimas - prašyti apriboti asmens duomenų tvarkymą (RODO 18 straipsnis), kai:
    • duomenų subjektas abejoja asmens duomenų tikslumu - tam tikrą laikotarpį, per kurį duomenų valdytojas gali patikrinti duomenų tikslumą,
    • duomenų tvarkymas yra neteisėtas ir duomenų subjektas prieštarauja duomenų ištrynimui, o vietoj to prašo apriboti jų naudojimą,
    • duomenų valdytojui duomenų nebereikia, tačiau jie reikalingi duomenų subjektui, kad jis galėtų pateikti, pareikšti ar apginti pretenziją,
    • duomenų subjektas prieštaravo duomenų tvarkymui - kol bus nustatyta, ar duomenų valdytojo teisėtos priežastys yra viršesnės už duomenų subjekto teisėtas priežastis;
  • duomenų perkeliamumas - struktūrizuotu, įprastai naudojamu kompiuterio skaitomu formatu gauti su juo susijusius asmens duomenis, kuriuos jis pateikė duomenų valdytojui, ir prašyti, kad šie duomenys būtų nusiųsti kitam duomenų valdytojui, kai duomenys tvarkomi remiantis duomenų subjekto sutikimu arba su juo sudaryta sutartimi ir kai duomenys tvarkomi automatizuotomis priemonėmis (RODO 20 straipsnis);
  • nesutikti - nesutikti, kad duomenų valdytojas tvarkytų jo asmens duomenis teisėtais tikslais dėl priežasčių, susijusių su jo konkrečia padėtimi, įskaitant profiliavimą. Šiuo atveju duomenų valdytojas įvertina, ar yra įtikinamų teisėtų priežasčių tvarkyti duomenis, kurios yra viršesnės už duomenų subjekto interesus, teises ir laisves, arba priežasčių pareikšti, vykdyti ar apginti reikalavimus. Jei, remiantis vertinimu, duomenų subjekto interesai yra svarbesni už duomenų valdytojo interesus, duomenų valdytojas privalės nutraukti duomenų tvarkymą šiais tikslais (DAĮ 21 straipsnis).

Norėdamas pasinaudoti pirmiau minėtomis teisėmis, duomenų subjektas turėtų kreiptis į duomenų valdytoją nurodytais kontaktiniais duomenimis ir informuoti jį apie tai, kuria teise ir kokia apimtimi jis nori pasinaudoti.

Duomenų subjektas turi teisę pateikti skundą priežiūros institucijai, kuri yra Asmens duomenų apsaugos biuro Varšuvoje pirmininkas.

Slapukų politika

Portalas automatiškai nerenka jokios informacijos, išskyrus slapukuose esančią informaciją.

Slapukų failai (vadinamieji "slapukai") - tai IT duomenys, visų pirma tekstiniai failai, kurie saugomi Vartotojo galutiniame įrenginyje ir yra skirti naudotis Portalo svetainėmis. Slapukuose paprastai nurodomas svetainės, iš kurios jie atkeliavo, pavadinimas, saugojimo galutiniame įrenginyje laikas ir unikalus numeris.

Subjektas, kuris įkelia slapukus į Vartotojo galutinį įrenginį ir turi prieigą prie jų, yra Portalo administratorius.

Slapukų failai naudojami siekiant:

  • suderinti portalo turinį su individualiais Vartotojo pageidavimais ir optimizuoti naudojimąsi svetainėmis; visų pirma šie failai atpažįsta Vartotojo įrenginį, kad, atsižvelgiant į Vartotojo pageidavimus, galėtų rodyti svetainę, pritaikytą prie individualių Vartotojo poreikių;
  • rengti statistinius duomenis, kurie padeda suprasti, kaip naudotojai naudojasi svetainėmis, o tai leidžia tobulinti jų struktūrą ir turinį;
  • išlaikyti naudotojo sesiją.

Portale naudojami šių tipų slapukai:

  • "sesijiniai" (sesijos slapukai) ir "nuolatiniai" (nuolatiniai slapukai). Sesijos slapukai - tai laikini failai, kurie saugomi Vartotojo galutiniame įrenginyje tol, kol Vartotojas atsijungia, išeina iš svetainės arba išjungia programinę įrangą (interneto naršyklę). Nuolatiniai slapukai saugomi Vartotojo galutiniame įrenginyje slapukų parametruose nurodytą laiką arba tol, kol Vartotojas juos pašalina.
  • "būtini" slapukai, leidžiantys naudotis Portale teikiamomis paslaugomis, pvz., autentiškumo patvirtinimo slapukai, naudojami paslaugoms, kurioms reikalingas autentiškumo patvirtinimas Portale;
  • slapukai, naudojami saugumui užtikrinti, pvz., naudojami siekiant aptikti autentifikavimo sukčiavimą portale;
  • "našumo" slapukai, leidžiantys rinkti informaciją apie tai, kaip naudotis portalo svetainėmis;
  • "funkciniai" slapukai, kurie leidžia "įsiminti" ir pritaikyti vartotojo pasirinktą sąsają, pavyzdžiui, atsižvelgiant į pasirinktą kalbą ar regioną, šrifto dydį, svetainės dizainą ir pan;
  • "reklaminiai" slapukai, kurie leidžia pateikti Vartotojams jų interesus labiau atitinkantį reklaminį turinį.

Daugeliu atvejų žiniatinklio puslapiams naršyti naudojama programinė įranga (žiniatinklio naršyklė) pagal numatytuosius nustatymus leidžia saugoti slapukus Vartotojo galutiniame įrenginyje. Vartotojai gali bet kada pakeisti slapukų nustatymus. Šiuos nustatymus visų pirma galima pakeisti taip, kad interneto naršyklės nustatymuose būtų užblokuotas automatinis slapukų tvarkymas arba kiekvieną kartą būtų informuojama apie jų patalpinimą Vartotojo įrenginyje. Išsamią informaciją apie slapukų tvarkymo galimybes ir būdus rasite programinės įrangos (interneto naršyklės) nustatymuose.

Administratorius informuoja, kad slapukų nustatymų pakeitimai Vartotojo interneto naršyklėje gali apriboti arba neleisti naudotis kai kuriomis Portalo funkcijomis.



Parengimo laikas

Parengiamojo laikotarpio trukmė skaičiuojama nuo mokėjimo užregistravimo momento ir susideda iš laiko, reikalingo užsakymui įvykdyti, ir laiko, reikalingo pristatymui į paskirties šalį.
Rinkimo laikas

Gavus užsakymą ir įskaičius mokėjimą, pradedamas užsakymo surinkimo procesas, kuris trunka nuo 1 iki kelių dienų, priklausomai nuo užsakytų produktų. Išsamią atskirų prekių ženklų komplektavimo trukmę rasite prekių ženklų sąrašo puslapyje.

Žr. prekių ženklų rinkimo laiką

Pristatymo laikas

Sukomplektavę jūsų užsakyme nurodytus gaminius, išsiųsime juos jūsų užsakyme nurodytu adresu. Pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto kurjerio ir paskirties šalies. Pristatymo laiką rasite pristatymo išlaidų puslapyje: Išlaidos ir pristatymo laikas


Bendras laikas:

Apytikslis laikas nuo užsakymo pateikimo iki gaminio pristatymo klientui yra toks: surinkimo laikas + pristatymo laikas. Atkreipkite dėmesį, kad tai yra apytikslis laikas ir daugeliu atvejų atitinka tikrovę. Tačiau gali pasitaikyti išimčių ir tai nėra pagrindas skųstis ar atšaukti užsakymą.



Išlaidos / pristatymo laikas ir šalys, į kurias siunčiame

Šalių sąrašas ir pristatymo išlaidos

Savo gaminius į visus pasaulio regionus siunčiame iš savo sandėlio Europoje. Išsamią informaciją apie galimas pristatymo galimybes, kainas ir pristatymo laiką rasite Išlaidos ir pristatymo laikas



Grąžinimai ir skundai

Skundai - kai klientas gauna nekokybišką gaminį.

Visoms Pardavėjo parduodamoms prekėms taikoma gamintojo garantija. Pirkėjas savo sąskaita siunčia garantinę prekę atgal "Matterhorn" adresu: Matterhorn Moda Sp. z o.o., ul. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, Lenkija. Pardavėjas perduoda prekes gamintojui. Skundo nagrinėjimo laikas priklauso tik nuo gamintojo. Išsamią informaciją apie atskirų prekės ženklų gaminių garantiją rasite garantijos kortelėse arba Gamintojo interneto svetainėje.

Pagal Lenkijos Respublikos civilinio kodekso 558 straipsnio 1 dalį Pardavėjo atsakomybė pagal garantiją dėl prekių defektų netaikoma. Tai reiškia, kad bet kokia tolesnė skundų nagrinėjimo procedūra yra Gamintojo ir Pirkėjo reikalas.

Skundai - ką daryti, jei suklydome

"Matterhorn" atsako už klaidas, susijusias su jūsų užsakymo išsiuntimu. Tokiu atveju išsiųskite gaminį atgal "Matterhorn" didmenininkui. Gavę gaminį, "Matterhorn" sąskaita pakartotinai išsiųsime teisingą gaminį nurodytu adresu.

Skundai - kai siuntinys gaunamas netinkamu adresu

Prekes siunčiame jūsų nurodytu paskirties adresu. Dedame visas pastangas, kad iš anksto patikrintume pateiktų adresų teisingumą, ir dažnai prašome dar kartą juos patikrinti, jei abejojame jų teisingumu. Jei paaiškėja, kad paskirties adresas neteisingas ir siuntinys mums grąžinamas, už šią situaciją esame atsakingi tik tuo atveju, jei pateikdami adreso duomenis kurjeriui suklydome. Jei siuntinys mums grąžinamas dėl neteisingo adreso arba dėl to, kad klientas jo neatsiėmė, imsime 5 EUR grąžinimo mokestį. Tai suma, kurią "Matterhorn" turi sumokėti kurjerių bendrovėms už siuntinio grąžinimą.

Grąžina

Atkreipkite dėmesį, kad "Matterhorn Wholesale" yra B2B sandoriams skirta svetainė ir neapima mažmeninės prekybos. Todėl grąžinimo teisės yra ribojamos taisyklėmis ir vartotojų teisės nuostatos netaikomos.
. Prekių grąžinimas ne dėl skundo yra papildoma paslauga, kurią turime iš anksto aktyvuoti jūsų paskyroje. Išsamesnės informacijos rasite skyriuje "Prekių grąžinimas" pateiktose prekių grąžinimo sąlygose.
Jei prekių grąžinimo funkcija nėra įjungta, visas grąžintas prekes jūsų sąskaita išsiųsime atgal į jūsų patalpas arba atgal jūsų klientui, priklausomai nuo jūsų sprendimo.

Perskaitykite grąžinimo politiką


pardavimas prekybos vietose (Amazon, Allegro, eMAG ir kt.)

Mūsų gaminius galite pardavinėti įvairiose prekyvietėse, pavyzdžiui, "Amazon", "eMAG", "Allegro" ir kitose, su tam tikromis išimtimis ir apribojimais. Išsamesnės informacijos apie prekių ženklus, kuriems taikomos šios išimtys ir apribojimai, rasite toliau:

Prekės ženklai, kurių negalite parduoti rinkoje:
  • Vena
  • Roco Fashion
  • Gorteks
  • Nife
  • Axami
  • Marselini
  • Makadamia

Apribotų prekių ženklai:
  • Tessita - pardavimai Otto.de platformoje draudžiami
  • .
  • Kostar - pardavimas neleidžiamas "Amazon" platformoje
  • .
  • Bicotone - pardavimas leidžiamas, tačiau reikalaujama prekės ženklo pavadinimo
  • .
:

Kiti prekių ženklai:

Kitus mūsų sandėlyje esančius prekių ženklus galite pardavinėti prekybos vietose be papildomų apribojimų.


Norėdami įtraukti produktus į sąrašą turgavietėje, galite naudoti mūsų produktų failus arba importuoti produktus į turgavietę iš savo parduotuvės. "Matterhorn" nevykdo paruoštų prekyvietės integracijų.



FAQ

Į kokias šalis siunčiate?

Siuntas siunčiame į visus pasaulio regionus. Šalių, į kurias pristatome siuntas, sąrašą rasite mūsų išlaidų ir pristatymo sąlygų puslapyje. Į kai kurias šalis taip pat siūlome rinktis iš kelių kurjerių, kad užtikrintume patogiausias siuntimo sąlygas.

Norėdami sužinoti daugiau apie siuntimo į jūsų regioną galimybes, peržiūrėkite mūsų svetainėje pateiktą informaciją.

Ar siūlote atsiskaitymą grynaisiais pinigais?

Mes nesiūlome grynųjų pinigų pristatymo metu. Užsakymai, pateikti "Matterhorn", turi būti apmokėti iš anksto. Užsakymą pradedame tvarkyti, kai tik įskaitomas mokėjimas.

Prašome atlikti mokėjimą užsakymo pateikimo metu, kad galėtume kuo greičiau pradėti tvarkyti užsakymą.

Ar galiu siuntinį siųsti per savo kurjerį?

Siuntinį kurjeriu galime išsiųsti tik Lenkijos teritorijoje, jei turite geresnes pristatymo sąlygas. Siuntinius kurjeris atsiima iš mūsų sandėlio adresu:

Matterhorn Moda Sp. z o.o.
ul. Katowicka 51
41-400 Mysłowice
Polska


Norėdami pasinaudoti šia galimybe, pateikdami užsakymą pasirinkite "Custom courier". Kai užsakymas bus paruoštas išsiuntimui, atsiųsime jums el. laišką, kuriame paprašysime įkelti savo pristatymo etiketę ir išsiųsti kurjerį atsiimti siuntinio. Etiketę galite įkelti per klientų skydelį.

Ar galite siųsti siuntinius tiesiogiai mano klientams?

Galime siųsti siuntinius tiesiai į jūsų klientų adresus kaip dropshippingo paslaugos dalį. Norėdami sužinoti išsamias šios paslaugos sąlygas, eikite į šios pardavimo formos pagalbos skyrių.

Perskaitykite išsamią informaciją ir sužinokite, kaip kuo geriau išnaudoti šią galimybę savo verslui!

Ar į kainas įskaičiuotas PVM?

Mūsų interneto svetainėje, XML failuose ir kitur nurodytos kainos yra grynosios kainos be pridėtinio PVM. PVM pridedamas užsakymo santraukoje, atsižvelgiant į tai, ar pirkėjas turi galiojantį ES PVM mokėtojo kodą, ar siuntinys siunčiamas už Europos Sąjungos ribų.
Europos Sąjungoje registruoti subjektai.
.
  • Turintys galiojantį PVM mokėtojo kodą: Išrašome PVM sąskaitą faktūrą su 0 proc. tarifu. Mokestį sumokėti ir sumokėti savo šalyje privalote jūs.
  • Be aktyvaus PVM mokėtojo kodo: Išrašome PVM sąskaitą faktūrą su paskirties šalyje taikomu mokesčio tarifu. Tuomet jums nebereikia mokėti šio mokesčio savo šalyje.
Už ES ribų esantys subjektai
Siuntimas už Europos Sąjungos ribų:



Išrašome PVM sąskaitą faktūrą su 0 % tarifu.



. Atkreipiame dėmesį, kad neprisiimame atsakomybės už papildomus mokesčius, kuriuos siuntų paskirties šalys taiko siuntiniams, ir tai nėra pagrindas skųstis.

Kaip sumokėti už užsakymą?

Už užsakymą galite sumokėti keliais būdais: debeto ar kredito kortele, tradiciniu banko pavedimu arba "PayPal". Jei mokate per "PayPal", mes pridedame papildomą 2 % užsakymo vertės komisinį mokestį. Mokėjimas tradiciniu banko pavedimu Už užsakymą taip pat galite sumokėti tradiciniu banko pavedimu į mūsų sąskaitos numerį, priklausomai nuo valiutos. Toliau rasite mūsų banko sąskaitų sąrašą:

BANK TRANSFER

Matterhorn Moda Sp z o.o.,
Katowicka 51
41-400 Mysłowice
Poland


SWIFT: INGBPLPW
Bank name: ING Bank Śląski S.A.
Account / IBAN:
PLN
PL80 1050 1243 1000 0090 8199 4544

EUR
PL38 1050 1243 1000 0090 8209 6471

USD
PL37 1050 1243 1000 0090 8209 6489

RON
PL90 1050 1243 1000 0090 8209 6505

CZK
PL15 1050 1243 1000 0090 8209 6497

HUF
PL45 1050 1243 1000 0090 8210 6239
"PastPay" atidėtų mokėjimų programa Taip pat galite kreiptis dėl "PastPay" atidėto mokėjimo programos. Šios galimybės įjungimo procedūra užtrunka kelias dienas ir ja gali pasinaudoti įmonės, atitinkančios "PastPay" programos sąlygas.

Plėskite savo verslą tarptautiniu mastu

Su "Matterhorn" galėsite lengvai siųsti visame pasaulyje! Mūsų platforma palaiko katalogus iki 14 kalbų, todėl galite pasiekti klientus visame pasaulyje. Leiskite mums viskuo pasirūpinti ir tikėkite, kad jūsų siunta galutinį klientą pasieks greitai ir saugiai.

Dropshippingas į Jungtinę Karalystę, JAV, Kanadą, Prancūziją, Vokietiją, Italiją, Ispaniją, Austriją, Belgiją, Daniją, Portugaliją, Jungtinius Arabų Emyratus ir daugelį kitų šalių visame pasaulyje!