Pirkinių krepšelis:
Jei jūsų integracija neapima automatinio užsakymo "Matterhorn" sistemoje, produktus reikia užsakyti per mūsų svetainę, kaip ir bet kurioje kitoje internetinėje parduotuvėje. Pridėkite produktus į pirkinių krepšelį ir pereikite prie užsakymo užbaigimo. Jei pateikdami užsakymą pasirinksite kitą pristatymo adresą nei sąskaitos duomenys, tokį užsakymą laikysime dropshippingo užsakymu. Jį supakuosime į nepažymėtą pakuotę ir į ją neįdėsime pardavimo sąskaitos faktūros. Išsiųsime jį jūsų nurodytu paskirties adresu. Gavėjas iš mūsų negaus jokios informacijos, išskyrus kurjerių bendrovės pranešimus į jūsų el. paštą / telefoną apie siuntinio pristatymo būseną. Visus pranešimus apie užsakymą, jo pristatymą ir kt. siųsime jūsų el. pašto adresu.
Jei naudojate mūsų "Shopify" programėlę, užsakymą pateikti tereikia spustelėti "Shopify" prietaisų skydelio užsakymų rodinyje esantį mygtuką "Prašyti įvykdyti" - taip automatiškai bus sukurtas automatiškai sugeneruojamas užsakymas su jūsų kliento duomenimis. Kai užsakymas bus apmokėtas mūsų didmeninėje prekyboje, pradėsime jį apdoroti ir išsiųsti.
Matterhorn taip pat siūlo galimybę pateikti dropshippingo užsakymus per mūsų REST API. Norint naudotis šiuo sprendimu, reikia programavimo žinių, kad būtų sukurtas tinkamas integracijos mechanizmas. Mūsų API nėra "paruoštas" sprendimas, todėl jį reikia tinkamai konfigūruoti ir įdiegti jūsų pardavimo sistemoje. API dokumentuose išsamiai aprašyti užsakymams pateikti reikalingi metodai, įgaliojimai ir duomenų struktūra, todėl galėsite visiškai automatizuoti procesą pagal savo poreikius.
Užsakymų apdorojimas pradedamas, kai apmokate užsakymą.
Gavus užsakymą ir įskaičius mokėjimą, pradedamas užsakymo surinkimo procesas, kuris trunka nuo 1 iki kelių dienų, priklausomai nuo užsakytų produktų. Išsamią atskirų prekių ženklų komplektavimo trukmę rasite prekių ženklų sąrašo puslapyje.
Sukomplektavę jūsų užsakyme nurodytus gaminius, išsiųsime juos jūsų užsakyme nurodytu adresu. Pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto kurjerio ir paskirties šalies. Pristatymo laiką rasite pristatymo išlaidų puslapyje: Išlaidos ir pristatymo laikas
Apytikslis laikas nuo užsakymo pateikimo iki gaminio pristatymo klientui yra toks: surinkimo laikas + pristatymo laikas. Atkreipkite dėmesį, kad tai yra apytikslis laikas ir daugeliu atvejų atitinka tikrovę. Tačiau gali pasitaikyti išimčių ir tai nėra pagrindas skųstis ar atšaukti užsakymą.
Savo gaminius į visus pasaulio regionus siunčiame iš savo sandėlio Europoje. Išsamią informaciją apie galimas pristatymo galimybes, kainas ir pristatymo laiką rasite Išlaidos ir pristatymo laikas
Visoms Pardavėjo parduodamoms prekėms taikoma gamintojo garantija. Pirkėjas savo sąskaita siunčia garantinę prekę atgal "Matterhorn" adresu: Matterhorn Moda Sp. z o.o., ul. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, Lenkija. Pardavėjas perduoda prekes gamintojui. Skundo nagrinėjimo laikas priklauso tik nuo gamintojo. Išsamią informaciją apie atskirų prekės ženklų gaminių garantiją rasite garantijos kortelėse arba Gamintojo interneto svetainėje.
Jei klientas gauna sugadintą siuntą, "Matterhorn" privalo tai sužinoti per vieną darbo dieną, kad galėtume pateikti pretenziją kurjerių bendrovei. aiškūs siuntinio pažeidimo požymiai: Klientas turėtų atsisakyti priimti siuntą. Dėl transportavimo sugadintos prekės: Klientas turi pranešti mums apie tai per 1 darbo dieną. Atkreipkite dėmesį, kad informavę mus po šio termino, negalėsime priimti pretenzijos dėl transporto.
"Matterhorn" atsako už klaidas, susijusias su jūsų užsakymo išsiuntimu. Tokiu atveju išsiųskite gaminį atgal "Matterhorn" didmenininkui. Gavę gaminį, "Matterhorn" sąskaita pakartotinai išsiųsime teisingą gaminį nurodytu adresu.
Prekes siunčiame jūsų nurodytu paskirties adresu. Dedame visas pastangas, kad iš anksto patikrintume pateiktų adresų teisingumą, ir dažnai prašome dar kartą juos patikrinti, jei abejojame jų teisingumu. Jei paaiškėja, kad paskirties adresas neteisingas ir siuntinys mums grąžinamas, už šią situaciją esame atsakingi tik tuo atveju, jei pateikdami adreso duomenis kurjeriui suklydome. Jei siuntinys mums grąžinamas dėl neteisingo adreso arba dėl to, kad klientas jo neatsiėmė, imsime 5 EUR grąžinimo mokestį. Tai suma, kurią "Matterhorn" turi sumokėti kurjerių bendrovėms už siuntinio grąžinimą.
Atkreipkite dėmesį, kad "Matterhorn Wholesale" yra B2B sandoriams skirta svetainė ir neapima mažmeninės prekybos. Todėl grąžinimo teisės yra ribojamos taisyklėmis ir vartotojų teisės nuostatos netaikomos.. Prekių grąžinimas ne dėl skundo yra papildoma paslauga, kurią turime iš anksto aktyvuoti jūsų paskyroje. Išsamesnės informacijos rasite skyriuje "Prekių grąžinimas" pateiktose prekių grąžinimo sąlygose. Jei prekių grąžinimo funkcija nėra įjungta, visas grąžintas prekes jūsų sąskaita išsiųsime atgal į jūsų patalpas arba atgal jūsų klientui, priklausomai nuo jūsų sprendimo.
Mūsų gaminius galite pardavinėti įvairiose prekyvietėse, pavyzdžiui, "Amazon", "eMAG", "Allegro" ir kitose, su tam tikromis išimtimis ir apribojimais. Išsamesnės informacijos apie prekių ženklus, kuriems taikomos šios išimtys ir apribojimai, rasite toliau:
Kitus mūsų sandėlyje esančius prekių ženklus galite pardavinėti prekybos vietose be papildomų apribojimų.
Norėdami įtraukti produktus į sąrašą turgavietėje, galite naudoti mūsų produktų failus arba importuoti produktus į turgavietę iš savo parduotuvės. "Matterhorn" nevykdo paruoštų prekyvietės integracijų.
Kartais vykdant užsakymą gali kilti problemų, pavyzdžiui, klientas neatsiima siuntinio arba nurodo neteisingą pristatymo adresą. Tokiais atvejais, kai situacija susiklosto ne dėl "Matterhorn" kaltės, už tam tikras paslaugas imsime papildomas išlaidas, už kurias su jumis atsiskaitysime kartą per mėnesį.
Naudojame grynąsias prekių ir pristatymo kainas. Nepamirškite prie parduodamų produktų pridėti atitinkamo PVM tarifo.
Jeigu jūsų įmonė įsikūrusi Europos Sąjungoje (ne Lenkijoje) ir turite galiojantį PVM mokėtojo kodą, išrašysime jums sąskaitą su 0 % PVM. Gavę sąskaitą faktūrą, turėtumėte sumokėti mokestį savo šalyje.
Gavę sąskaitą faktūrą, turėtumėte sumokėti mokestį savo šalyje.
Jei nepateiksite mums PVM mokėtojo kodo arba jis bus neaktyvus, pridėsime PVM pagal paskirties šalies tarifą. Tokiu atveju jums nereikia šio mokesčio apskaityti savo šalyje.
PVM bus pridėtas pagal paskirties šalies tarifą.
Pakuotės, siunčiamos už Europos Sąjungos ribų, laikomos eksportuojamomis, ir mes jums išrašysime sąskaitą su 0 % PVM.
Ne, mokate tik už prekes ir su jomis susijusias paslaugas (pristatymo ir galimo siuntinio grąžinimo išlaidas, grąžinimo tvarkymą). Vien tik prisijungimas prie partnerystės ir jos palaikymas yra nemokamas. Mes tikimės gerų pardavimo rezultatų, nesiorientuojame į uždarbį iš prenumeratos.
Taip, bet tik pasirinktų prekės ženklų. Grąžinimo taisyklių ieškokite skyriuje "Grąžinimai". Perskaitykite grąžinimo politiką
Taip, produktų paveikslėlius galite naudoti reklamuodami produktus savo internetinėje parduotuvėje arba prekyvietėje. Taip pat raginame reguliariai atsisiųsti reklaminę medžiagą iš mūsų "Google" disko ir naudoti ją savo parduotuvėje. Google Drive
"Matterhorn" dropshippingo užsakymų siuntos kruopščiai supakuojamos į neutralią, nepažymėtą pakuotę. Į siuntos vidų nededame jokios reklaminės medžiagos ar pardavimo sąskaitos faktūros, todėl siuntėjui užtikrinamas visiškas anonimiškumas. Siuntinio gavėjas negalės susipažinti su informacija apie mūsų įmonę. Bet kokius pranešimus apie siuntinio pristatymo būklę teiks tik kurjerių bendrovė, o visa informacija apie užsakymą ir jo įvykdymą bus siunčiama tiesiogiai jums, kaip užsakovui, nurodytu el. pašto adresu. Taip galėsite visiškai kontroliuoti bendravimą su galutiniu klientu.
"Global" kurjerių siuntų atveju jūsų įmonės pavadinimas ant siuntos bus nurodytas kaip siuntėjo.
Nesiūlome produktų etikečių keitimo į jūsų pačių etiketes paslaugos. Jei atstovaujate dideliam prekės ženklui, į pakuotes galime individualiai įdėti papildomos reklaminės ar informacinės medžiagos, tačiau pašalinti prekės ženklo etikečių nuo gaminių neįmanoma. Gaminiai bus pristatomi su originaliomis gamintojo etiketėmis ir etiketėmis.
Siūlome galimybę atidėti mokėjimą 30 arba 60 dienų nuo užsakymo datos "PastPay" kredito sistemoje. Tai įmanoma Europos Sąjungoje ir Jungtinėje Karalystėje esančioms įmonėms, patikrinus ir patvirtinus įmonę "PastPay" sistemoje. Išsamesnės informacijos rasite skyriuje "Atidėti mokėjimai "PastPay" sistemoje".