Svarbiausi pagalbos skyriai prie Matterhorno:

Bendradarbiaukite su mumis pagal Dropshipping modelį.

Pasiūlykite savo klientams daugiau nei 30 000 produktų modelių, daugiausia pagamintų Europoje, aprašymus keliomis valiutomis, pristatymą visame pasaulyje ir galimybę grąžinti prekes - tai daro "Matterhorn" geriausiu mados pramonės tiekėju prekybininkams, norintiems veikti pagal dropshipping modelį.
Ar norite pradėti dirbti su mumis? Perskaitykite mūsų aiškias ir paprastas taisykles

Dropshipping


Kaip veikia Dropshipping ne Matterhorn

Kaip veikia Dropshipping ne Matterhorn

"Matterhorn" didmeninėje prekyboje "Dropshipping" - tai sprendimas, leidžiantis mums parduoti savo gaminius be būtinybės juos pirkti ir sandėliuoti iš anksto. Taikant šį metodą, kai klientas pateikia užsakymą jūsų parduotuvėje, mes pasirūpiname užsakymo apdorojimu ir išsiuntimu tiesiai galutiniam klientui. Taip sutaupoma laiko ir išlaidų, susijusių su logistika ir sandėliavimu, todėl galite sutelkti dėmesį į verslo plėtrą.

Darbas su "Matterhorn" pagrįstas keliais paprastais žingsniais:
  • Registruokitės mūsų sistemoje ir gaukite prieigą prie plataus drabužių, avalynės ir mados aksesuarų asortimento.
  • .
  • Pridėkite pasirinktus gaminius į savo internetinę parduotuvę, turėdami visą prieigą prie esamų atsargų lygio ir kainų.
  • Kai klientas pateikia užsakymą, jūs siunčiate jį mums, o mes pasirūpiname visa logistika - nuo siuntinio paruošimo iki jo pristatymo galutiniam gavėjui.
  • .
  • Sekite užsakymų būklę ir gaukite grįžtamąjį ryšį kiekviename apdorojimo etape.
  • .


Mūsų dropshippingo sprendimas pašalina poreikį investuoti į dideles atsargas ir valdyti sudėtingą logistiką. Tai leidžia sutelkti dėmesį į rinkodarą, klientų aptarnavimą ir prekės ženklo plėtrą.

Kviečiame sužinoti daugiau apie tai, kaip galime bendradarbiauti ir pasinaudoti šiuo veiksmingu pardavimo modeliu, kuris supaprastina jūsų e. prekybos verslą ir sumažina finansinę riziką.



Kokias sąlygas turiu atitikti?

Pradėti bendradarbiauti su "Matterhorn" didmenininku pagal dropshipping modelį, tereikia užregistruoti paskyrą mūsų svetainėje. Registruojantis būtina įvesti savo atsiskaitymo duomenis, už kuriuos mes išduosime PVM sąskaitą faktūrą. Nereikalaujame jokių papildomų patvirtinimų ar dokumentų. Procesas yra greitas ir paprastas, todėl galite pradėti pardavinėti mūsų produktus iš karto.



Kaip integruoti savo parduotuvę?

Jei naudojate "Shopify" parduotuvę, galite naudoti mūsų programėlę, kad integruotumėte mūsų pasiūlymą į savo parduotuvę, automatizuoja užsakymų apdorojimą ir atnaujina kainas bei atsargas. Tai visapusiškas dropshippingo sprendimas, užtikrinantis patogumą ir efektyvumą. Kitoms sistemoms siūlome galimybę integruoti savarankiškai, naudojant mūsų produktų failus, kuriuos galima rasti "XMLOffer" svetainėje, arba naudotis mūsų techninių partnerių paslaugomis, kurie specializuojasi konkrečioms platformoms pritaikytuose diegimuose.
Išsamesnės informacijos rasite Integracijos puslapyje.

Produktų failai XML, CSV, XLS ir kitais formatais

Elektroninės prekybos sistemų integravimo metodai

"Shopify" programėlė


"Shopify" skirta programėlė

Jei naudojate "Shopify" parduotuvę, galite naudoti mūsų programėlę, kad integruotumėte mūsų pasiūlymą į savo parduotuvę, automatizuoja užsakymų apdorojimą ir atnaujina kainas bei atsargas. Tai visapusiškas dropshippingo sprendimas, užtikrinantis patogumą ir efektyvumą. Kitoms sistemoms siūlome galimybę integruoti savarankiškai, naudojant mūsų produktų failus, kuriuos galima rasti "XMLOffer" svetainėje, arba naudotis mūsų techninių partnerių paslaugomis, kurie specializuojasi konkrečioms platformoms pritaikytuose diegimuose.
Išsamesnės informacijos rasite Integracijos puslapyje.


"Shopify" programėlė


Dropshippingo užsakymai

Rankinis užsakymas
.

Jei jūsų integracija neapima automatinio užsakymo "Matterhorn" sistemoje, produktus reikia užsakyti per mūsų svetainę, kaip ir bet kurioje kitoje internetinėje parduotuvėje. Pridėkite produktus į pirkinių krepšelį ir pereikite prie užsakymo užbaigimo. Jei pateikdami užsakymą pasirinksite kitą pristatymo adresą nei sąskaitos duomenys, tokį užsakymą laikysime dropshippingo užsakymu. Jį supakuosime į nepažymėtą pakuotę ir į ją neįdėsime pardavimo sąskaitos faktūros. Išsiųsime jį jūsų nurodytu paskirties adresu. Gavėjas iš mūsų negaus jokios informacijos, išskyrus kurjerių bendrovės pranešimus į jūsų el. paštą / telefoną apie siuntinio pristatymo būseną. Visus pranešimus apie užsakymą, jo pristatymą ir kt. siųsime jūsų el. pašto adresu.

Užsakymų pateikimas per "Shopify" programėlę
.

Jei naudojate mūsų "Shopify" programėlę, užsakymą pateikti tereikia spustelėti "Shopify" prietaisų skydelio užsakymų rodinyje esantį mygtuką "Prašyti įvykdyti" - taip automatiškai bus sukurtas automatiškai sugeneruojamas užsakymas su jūsų kliento duomenimis. Kai užsakymas bus apmokėtas mūsų didmeninėje prekyboje, pradėsime jį apdoroti ir išsiųsti.

Naudojimasis REST API
.

Matterhorn taip pat siūlo galimybę pateikti dropshippingo užsakymus per mūsų REST API. Norint naudotis šiuo sprendimu, reikia programavimo žinių, kad būtų sukurtas tinkamas integracijos mechanizmas. Mūsų API nėra "paruoštas" sprendimas, todėl jį reikia tinkamai konfigūruoti ir įdiegti jūsų pardavimo sistemoje. API dokumentuose išsamiai aprašyti užsakymams pateikti reikalingi metodai, įgaliojimai ir duomenų struktūra, todėl galėsite visiškai automatizuoti procesą pagal savo poreikius.

Užsakymų apdorojimas pradedamas, kai apmokate užsakymą.



Parengimo laikas

Parengiamojo laikotarpio trukmė skaičiuojama nuo mokėjimo užregistravimo momento ir susideda iš laiko, reikalingo užsakymui įvykdyti, ir laiko, reikalingo pristatymui į paskirties šalį.
Rinkimo laikas

Gavus užsakymą ir įskaičius mokėjimą, pradedamas užsakymo surinkimo procesas, kuris trunka nuo 1 iki kelių dienų, priklausomai nuo užsakytų produktų. Išsamią atskirų prekių ženklų komplektavimo trukmę rasite prekių ženklų sąrašo puslapyje.

Žr. prekių ženklų rinkimo laiką

Pristatymo laikas

Sukomplektavę jūsų užsakyme nurodytus gaminius, išsiųsime juos jūsų užsakyme nurodytu adresu. Pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto kurjerio ir paskirties šalies. Pristatymo laiką rasite pristatymo išlaidų puslapyje: Išlaidos ir pristatymo laikas


Bendras laikas:

Apytikslis laikas nuo užsakymo pateikimo iki gaminio pristatymo klientui yra toks: surinkimo laikas + pristatymo laikas. Atkreipkite dėmesį, kad tai yra apytikslis laikas ir daugeliu atvejų atitinka tikrovę. Tačiau gali pasitaikyti išimčių ir tai nėra pagrindas skųstis ar atšaukti užsakymą.



Išlaidos / pristatymo laikas ir šalys, į kurias siunčiame

Šalių sąrašas ir pristatymo išlaidos

Savo gaminius į visus pasaulio regionus siunčiame iš savo sandėlio Europoje. Išsamią informaciją apie galimas pristatymo galimybes, kainas ir pristatymo laiką rasite Išlaidos ir pristatymo laikas



Grąžinimai ir skundai

Skundai - kai klientas gauna nekokybišką gaminį.

Visoms Pardavėjo parduodamoms prekėms taikoma gamintojo garantija. Pirkėjas savo sąskaita siunčia garantinę prekę atgal "Matterhorn" adresu: Matterhorn Moda Sp. z o.o., ul. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, Lenkija. Pardavėjas perduoda prekes gamintojui. Skundo nagrinėjimo laikas priklauso tik nuo gamintojo. Išsamią informaciją apie atskirų prekės ženklų gaminių garantiją rasite garantijos kortelėse arba Gamintojo interneto svetainėje.

Skundai - sugadintas siuntinys ir prekės

Jei klientas gauna sugadintą siuntą, "Matterhorn" privalo tai sužinoti per vieną darbo dieną, kad galėtume pateikti pretenziją kurjerių bendrovei.
aiškūs siuntinio pažeidimo požymiai: Klientas turėtų atsisakyti priimti siuntą.
Dėl transportavimo sugadintos prekės: Klientas turi pranešti mums apie tai per 1 darbo dieną.
Atkreipkite dėmesį, kad informavę mus po šio termino, negalėsime priimti pretenzijos dėl transporto.

Skundai - ką daryti, jei suklydome

"Matterhorn" atsako už klaidas, susijusias su jūsų užsakymo išsiuntimu. Tokiu atveju išsiųskite gaminį atgal "Matterhorn" didmenininkui. Gavę gaminį, "Matterhorn" sąskaita pakartotinai išsiųsime teisingą gaminį nurodytu adresu.

Skundai - kai siuntinys gaunamas netinkamu adresu

Prekes siunčiame jūsų nurodytu paskirties adresu. Dedame visas pastangas, kad iš anksto patikrintume pateiktų adresų teisingumą, ir dažnai prašome dar kartą juos patikrinti, jei abejojame jų teisingumu. Jei paaiškėja, kad paskirties adresas neteisingas ir siuntinys mums grąžinamas, už šią situaciją esame atsakingi tik tuo atveju, jei pateikdami adreso duomenis kurjeriui suklydome. Jei siuntinys mums grąžinamas dėl neteisingo adreso arba dėl to, kad klientas jo neatsiėmė, imsime 5 EUR grąžinimo mokestį. Tai suma, kurią "Matterhorn" turi sumokėti kurjerių bendrovėms už siuntinio grąžinimą.

Grąžina

Atkreipkite dėmesį, kad "Matterhorn Wholesale" yra B2B sandoriams skirta svetainė ir neapima mažmeninės prekybos. Todėl grąžinimo teisės yra ribojamos taisyklėmis ir vartotojų teisės nuostatos netaikomos.
. Prekių grąžinimas ne dėl skundo yra papildoma paslauga, kurią turime iš anksto aktyvuoti jūsų paskyroje. Išsamesnės informacijos rasite skyriuje "Prekių grąžinimas" pateiktose prekių grąžinimo sąlygose.
Jei prekių grąžinimo funkcija nėra įjungta, visas grąžintas prekes jūsų sąskaita išsiųsime atgal į jūsų patalpas arba atgal jūsų klientui, priklausomai nuo jūsų sprendimo.

Perskaitykite grąžinimo politiką


pardavimas prekybos vietose (Amazon, Allegro, eMAG ir kt.)

Mūsų gaminius galite pardavinėti įvairiose prekyvietėse, pavyzdžiui, "Amazon", "eMAG", "Allegro" ir kitose, su tam tikromis išimtimis ir apribojimais. Išsamesnės informacijos apie prekių ženklus, kuriems taikomos šios išimtys ir apribojimai, rasite toliau:

Prekės ženklai, kurių negalite parduoti rinkoje:
  • Vena
  • Roco Fashion
  • Gorteks
  • Nife
  • Axami
  • Marselini
  • Makadamia

Apribotų prekių ženklai:
  • Tessita - pardavimai Otto.de platformoje draudžiami
  • .
  • Kostar - pardavimas neleidžiamas "Amazon" platformoje
  • .
  • Bicotone - pardavimas leidžiamas, tačiau reikalaujama prekės ženklo pavadinimo
  • .
:

Kiti prekių ženklai:

Kitus mūsų sandėlyje esančius prekių ženklus galite pardavinėti prekybos vietose be papildomų apribojimų.


Norėdami įtraukti produktus į sąrašą turgavietėje, galite naudoti mūsų produktų failus arba importuoti produktus į turgavietę iš savo parduotuvės. "Matterhorn" nevykdo paruoštų prekyvietės integracijų.




Papildomi mokesčiai (neatsiimti siuntiniai, pakartotinis siuntinių siuntimas ir kt.)

Papildomi Matterhorno mokesčiai


Kartais vykdant užsakymą gali kilti problemų, pavyzdžiui, klientas neatsiima siuntinio arba nurodo neteisingą pristatymo adresą. Tokiais atvejais, kai situacija susiklosto ne dėl "Matterhorn" kaltės, už tam tikras paslaugas imsime papildomas išlaidas, už kurias su jumis atsiskaitysime kartą per mėnesį.



  • Kurjeris grąžina siuntėjui siuntą dėl neteisingo adreso arba dėl to, kad klientas jos neatsiėmė laiku - 5 eurai
  • Pakartotinis siuntinio pristatymas klientui - pagal pristatymo į paskirties šalį išlaidų kainoraštį (išskyrus atvejus, kai tai buvo nemokama paslauga pagal akciją).
  • Siuntinio su prekėmis siuntimas į jūsų gyvenamąją vietą - pagal pristatymo į jūsų šalį išlaidų kainoraštį.
  • Mokesčiai, susiję su grąžinimu - jei aktyvuota grąžinimo funkcija, už kiekvieną užbaigtą grąžinimą bus imami komisiniai mokesčiai pagal grąžinimo taisyklėse nustatytas sąlygas.


FAQ

Ar į produktų kainas įskaičiuoti mokesčiai?

Naudojame grynąsias prekių ir pristatymo kainas. Nepamirškite prie parduodamų produktų pridėti atitinkamo PVM tarifo.

.

Jeigu jūsų įmonė įsikūrusi Europos Sąjungoje (ne Lenkijoje) ir turite galiojantį PVM mokėtojo kodą, išrašysime jums sąskaitą su 0 % PVM. Gavę sąskaitą faktūrą, turėtumėte sumokėti mokestį savo šalyje.

Gavę sąskaitą faktūrą, turėtumėte sumokėti mokestį savo šalyje.

Jei nepateiksite mums PVM mokėtojo kodo arba jis bus neaktyvus, pridėsime PVM pagal paskirties šalies tarifą. Tokiu atveju jums nereikia šio mokesčio apskaityti savo šalyje.

PVM bus pridėtas pagal paskirties šalies tarifą.

Pakuotės, siunčiamos už Europos Sąjungos ribų, laikomos eksportuojamomis, ir mes jums išrašysime sąskaitą su 0 % PVM.

. Ar mokate prenumeratos mokestį?

Ne, mokate tik už prekes ir su jomis susijusias paslaugas (pristatymo ir galimo siuntinio grąžinimo išlaidas, grąžinimo tvarkymą). Vien tik prisijungimas prie partnerystės ir jos palaikymas yra nemokamas. Mes tikimės gerų pardavimo rezultatų, nesiorientuojame į uždarbį iš prenumeratos.

Ar priimate grąžinimus?

Taip, bet tik pasirinktų prekės ženklų. Grąžinimo taisyklių ieškokite skyriuje "Grąžinimai".

Perskaitykite grąžinimo politiką

Ar galiu naudoti produktų paveikslėlius?

Taip, produktų paveikslėlius galite naudoti reklamuodami produktus savo internetinėje parduotuvėje arba prekyvietėje. Taip pat raginame reguliariai atsisiųsti reklaminę medžiagą iš mūsų "Google" disko ir naudoti ją savo parduotuvėje. Google Drive

Kaip atrodo pakuotės ir ar klientas žino, kas yra siuntėjas?

"Matterhorn" dropshippingo užsakymų siuntos kruopščiai supakuojamos į neutralią, nepažymėtą pakuotę. Į siuntos vidų nededame jokios reklaminės medžiagos ar pardavimo sąskaitos faktūros, todėl siuntėjui užtikrinamas visiškas anonimiškumas. Siuntinio gavėjas negalės susipažinti su informacija apie mūsų įmonę. Bet kokius pranešimus apie siuntinio pristatymo būklę teiks tik kurjerių bendrovė, o visa informacija apie užsakymą ir jo įvykdymą bus siunčiama tiesiogiai jums, kaip užsakovui, nurodytu el. pašto adresu. Taip galėsite visiškai kontroliuoti bendravimą su galutiniu klientu.

"Global" kurjerių siuntų atveju jūsų įmonės pavadinimas ant siuntos bus nurodytas kaip siuntėjo.

Ar palaikote pasirinktines etiketes?

Nesiūlome produktų etikečių keitimo į jūsų pačių etiketes paslaugos. Jei atstovaujate dideliam prekės ženklui, į pakuotes galime individualiai įdėti papildomos reklaminės ar informacinės medžiagos, tačiau pašalinti prekės ženklo etikečių nuo gaminių neįmanoma. Gaminiai bus pristatomi su originaliomis gamintojo etiketėmis ir etiketėmis.

Ar yra galimybė atidėti mokėjimus?

Siūlome galimybę atidėti mokėjimą 30 arba 60 dienų nuo užsakymo datos "PastPay" kredito sistemoje. Tai įmanoma Europos Sąjungoje ir Jungtinėje Karalystėje esančioms įmonėms, patikrinus ir patvirtinus įmonę "PastPay" sistemoje. Išsamesnės informacijos rasite skyriuje "Atidėti mokėjimai "PastPay" sistemoje".

Plėskite savo verslą tarptautiniu mastu

Su "Matterhorn" galėsite lengvai siųsti visame pasaulyje! Mūsų platforma palaiko katalogus iki 14 kalbų, todėl galite pasiekti klientus visame pasaulyje. Leiskite mums viskuo pasirūpinti ir tikėkite, kad jūsų siunta galutinį klientą pasieks greitai ir saugiai.

Dropshippingas į Jungtinę Karalystę, JAV, Kanadą, Prancūziją, Vokietiją, Italiją, Ispaniją, Austriją, Belgiją, Daniją, Portugaliją, Jungtinius Arabų Emyratus ir daugelį kitų šalių visame pasaulyje!